neděle 27. března 2011

Jsem jistější, jelikož sedím vzpřímeně

Jednání ve velké firmě proběhlo úplně hladce a bez problémůSmile

Měla jsem jeden den takový horší,nic se mi nedařilo,byla to středa,ale dneska to je už v pohodičce

Ve firmách jsem více jistější,jelikož sedím vzpřímeněSmile,ale občas mi nálada přeskakujeUndecided

Pochopila jsem, že ukazuji lidem kolem mě,že by se neměli povyšovat,vždyť jsme zrcadla,ne?Laughing

Tento týden nevidím posun k cíli,nějak bylo střídavě oblačno

Nemám ještě hotové účetnictvíFrown

Snažím se ve chvilkách představovat svou roli a pomaličku se do ní vžívat a u firem se mi více daří....

Byla jsem v úterý u Lilly a bylo to super,vždy mě dá velice zajímavé rady,vlastně mě většinou vyvrací mé názoryLaughingAle samozřemně v dobrém,jen mi ukazuje jiný úhel pohledu a jsem za to hrozně moc ráda.





Žádné komentáře:

Okomentovat