středa 30. března 2011

Lidé bděte - díky přátelé

Každý den se mi to děje a ne každý den si to uvědomuji ,
proto to chci světu oznámit právě ted´ a možná ostatní i inspirovat:

Jsem napůl bohém a díky tomu se mi daří držet si svoji hladinu energie, ale také s tím jde ruku v ruce odklon od některých praktických věcí, které prostě nemám a nechci mít na seznamu svých starostí.

Moji přátelé to však stíhají za mne:
Loni přišel El-Pedro a přinesl mi novou lékárničku, protože ta stará už nebyla platná, neměla jsem o tom ani páru :-) Také mne za ruku přivedl k volbám, jinak bych tam nešla, takovými přízemními věcmi se rozhodně nezabývám.......
Měnil se řidičský průkaz, díky Cyránovi jsem pochopila, že se mne to týká též a stihla to včas a bez úhony, protože mne upozornil....
Moje dcera, a nejen ona, mi připomněla, že se mění čas - takže jsem opět stíhala.......
Včera mi Mijáska řekla, že bych si měla nechat přetetovat obočí a má pravdu :-)začala jsem se smát...
A takových příkladů bych našla zcela jistě více

Nevím už, kdo to řekl , ale ted´ se mi to hodí: LIDÉ BDĚTE

Ne proto, abychom poukazovali na chyby ostatních, ale abychom si uvědomili tu spoustu darů a lásky, které nás obklopují a nezapomněli za ně být vděční a mohli tak tohle poselství šířit dál...
Určitě ve svém okolí najdete také takové anděly strážné....jen být bdělí

Díky tomu, že mne mí andělé strážní takhle hlídají, mohu dál plout mezi světy a věnovat se tomu nejdůležitějšímu, co jsem i zvolila jako životní poslání - rozsvěcovat brilianty druhých...

Díky přátelé, jste moji andělé

Jsem tu ráda pro vás

Žádné komentáře:

Okomentovat