čtvrtek 24. března 2011

Nástroje mi ožívají v ruce


Sehnal jsem si kompletní sadu dlát a různých vyřezávátek, skalpelů , jak na hrubou, tak na jemnou práci se dřevem

Po dlouhé době jsem vytvořil svou další dřevěnou lžíci

Dokončil jsem návrh na další tetování

Nezablokoval jsem si klávesnici mobilu a odeslal smsku,která byla určena mému kamarádovi, dalším 30 lidem ze svého seznamu:)

V práci, ale i mimo ni se usmívám a lidé mi úsměvy stále oplácí:):):)a s kolegy z firmy ,kteří mne dříve sotva pozdravili, natož spolupracovali, nemám sebemenší problém, naopak dva uz po me chtějí nějaké vyřezávky:):)

Každé ráno vstávám o hodinu dříve, před odchodem do práce, cvičím, poslouchám pohodovou muziku a dělám si čajový rituál

Když jsem si šel včera vyzvednout na horku dláta a různé nástroje pro práci se dřevem, šlo se mi až neuvěřitelně lehce, jako nikdy. A když jsem tyto nástroje získal, najednou jako by do sebe všechno zapadlo, hvězdy na nebi se rozzářily a já v ten moment pochopil, že jsem STENLEY, nejlepší a nejtvořivější umělecký řezbář a výtvarník.

Doma jsem si dlouho do noci každý nástroj detailně prohlížel a viděl výrobky ,které ještě nevznikly, ale jež postupně vytvořím:):):)

Sehnal jsem si prozatimní prostory na každodenní tvoření.

Nedaří se mi přestat kouřit

Neustále tvořím a rád sleduji spokojené usměvavé lidičky, když si prohlíží a kupují mé výrobky.

Přikládám fotky bílého buku ,nádherného přírodního výtvoru, který je podle študovanejch lidí z Mendelky odsouzen k zániku ,ale stále roste a uz má nádherné bíločervené pupeny:):):):)

Žádné komentáře:

Okomentovat