čtvrtek 31. března 2011

Vyhrál jsem v kartách i tenise

Vyhrál jsem přesvědčivě v tenise a dvakrát v kartách.

Nic špatného se mi nestalo.

Cítím se být silnější a klidnější. Dokážu se více soustředit a rychleji zklidnit, když mě něco vyvede z míry. Ještě se ale rozčiluji, srovnávám s druhými a hledám, v čem jsou ostatní lepší, abych se mohl na sebe zlobit a kárat se.

Pochopil jsem, jak je důležité vždy věřit, že se nám dějí i špatné věci z dobrého důvodu a že jsou pro nás příležitostí jak se naučit to co ještě neumíme.

Přijde mi, že na cestě ke svému cíli jsem se trochu zabrzdil a přemýšlím jak bych mohl fungovat lépe.

Nedaří se mi dělat práci s časovým předstihem a v klidu, pořád dělám vše na poslední chvilku, až vše hoří – například doklady ke zpracování daňového přiznání jsem řešil až dnes 31.3. a teprve jsem je dal účetní.

Vidím sebe jako hezkého, milého a šikovného člověka. Svět vidím veselejší a radostnější a krásné slunečné dny byli důkazem toho, že jsem na správné cestě.

Žádné komentáře:

Okomentovat