neděle 24. dubna 2011

Potkala jsem lásku

Potkala jsem lásku..byla čistá a otevřená-jako dítě..zářily jí oči a usmívala se..byla krásná..bylo to to nejlepší co se mi teď přihodilo... :)

Poslala jsem ji pryč... :( ..odehnala jsem ji..zaskočila mě..lekla jsem se..."Ty asi nejsi pro mě lásko..mám strach...nejsem připravená..bojím se tě..".......celý minulý život jsi mě moc bolela....a pořád ještě bolíš...bojím se tě... :(

Co se to děje? co že se mění? proč? to přijímám ženu v sobě..jde to ztuha..přišly strachy, o kterých jsem si myslela že nejsou..ale ony tam byly..trpělivě čekaly, až je nebudu čekat.. BAF !!! ..lekla jsem se...jsem VYDĚŠENÁ !!!!...ale zvládnu to -jako všechno :)........jen co jsem své vnitřní oči odvrátila od materiálních "sraček" k emocionálním-začala se ke mě hrnout práce ze všech stran-přináší mi hojnost...konečně-jen tak dál :)...možná se z toho všeho zblázním a motýlci mi budou nosit do blázince buchty :D

Opět a čím dál silněji si uvědomuji, že svět je nádherné místo..že mé osvobození na mě čeká na ulici Osvobození 21 :) Zjistila jsem-že mám virus v mysli..že Láska rovná se Bolest..chce to přeprogramovat.. :)..tento program už je zastaralý.. :D
Čím dál víc chápu a přijímám zodpovědnost za život,činy,myšlenky..přijímám plnou zodpovědnost za tu džungli co mám v hlavě..je jako zahrada, na kterou se dívám ze svého "nového" okna - no...chce to křovinořez..motorovku..hrábě..a oheň-který to všechno promění v popel a vítr to rozfouká... :)

Naučila jsem se brečet..dostala jsem to darem @ brečím teď pořád-vždycky když se zastavím a potkám sama se sebou...brečím i teď-když píšu-slzy pálí do víček-občas se mě ztrácí písmenka-ale ta mokrá mlha se vždycky znova rozplyne.. :) je to očistné,bolí to,bolest mě osvobozuje..děkuji za slzy...

Můj cíl je teď přesun smečky na Osvobození..bez zbytečného oslabujícího stresu..a jde to..přátelé pomáhají.. Děkuji :)
Nedaří se mě úplně dělat věci, jak si je naplánuji..moje stará lenost se pořád ještě drží..už né zuby-ale pořád ještě nehty.. :))
Znovu jsem se vydala přesvědčit samu sebe, že THC není moje cesta-byl to únik před sebou sama..není to potřeba..nemusím utíkat..jsem doma a držím se za ruku...a taky jsem hned zaplatila daň za slabost..mnoha slovy-která vytryskla z chaotického víru myšlenek,živených strachem..slovy, která možná ranila někoho, na kom mi záleží..no co už.. :)
Další den spousta zdánlivých maličkostí do sebe nezapadajících..prostě už to není moje cesta-nepotřebuji ji-propouštím ji a děkuji.. za lekci :)

Tento týden jsem nejvíc pracovala na domečku a na vydělávání peněz.

Tři hlavní priority? přestěhovat se
zvládnou to v klidu a pohodě
dořešit všechny úřední věci s tímto související

Tři priority na příští měsíc? zabydlet se
nastolit řád tam,kde do teď vládnul chaos
začít naplňovat své pracovní vize

A co předpokládám že se stane od teď za rok? To nemám šajn.. :D Jen věřím že budu žít tady a teď a budu šťastná..
Děkuji za Metu a za přátele a děkuji lásce že mě navštívila.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat