pátek 13. května 2011

Pořád jdu

Nejlepší byl opět víkend, viděla jsem opět svého andílka hrát divadlo a zároveň viděla co vše se děje v zákulisí. Neděle byla plná smíchu a k tomu jsem dělala něco i pro sebe a naučila se EFT. Také čtvrtek byl úžasný, už kvůli tomu, že jsem měla den volna pro sebe a poté skvělý večer ve dvou.

Tento týden se hodně řešily rodinné vztahy. Občas je to prostě složité s některými lidmi….

Snažím se některé věci dělat jinak než dříve, chápat ne jen podle sebe, ale pochopit i to jak to může chápat ten druhý, stále mě překvapuje okolí, ale překvapuji i sama sebe.

Stále se něco učím, poznávám, zkouším, polemizuji….

Pořád jdu J

Nedaří se mi pochopit, že ať dělám co dělám, nesplňuji představy ostatních. Dělám vše co můžu, když se to někomu nelíbí je to jeho problém. Bohužel od blízkých to i tak zamrzí L.

Přijde mi, že pořád se něco děje, pořád se něco řeší, pracuji na tom co přijde, vyřeším to a řeším další pořád dokolečka dokola…

Moje priority na příští týden i měsíc jsou stejné J. A co bude za rok? Doufám, že budu srovnaná sama se sebou podle mých představ, ostatní to se uvidí…. J.


Žádné komentáře:

Okomentovat