sobota 30. července 2011

Se mi množí hloupí....

Motorka, moře, motorka, moře, motorka :-)

1. Užil jsem si „těšení“ na víkendový výjezd. Ten se nakonec pro déšť nekonal. Nebudu sprostý:-) On vůbec tento týden byl takový nijaký.

2. Místo jednoho hloupého člověka mám už rovnou tři. Se mi množí:-(

3. Téma se mi asi neprojevilo. Kupodivu jsem ho tentokrát pochopil, ale nějak se nad ním zamyslet mi už nešlo. To,co se mi nelíbí na

ostatních, u sebe nevidím. Ne nechci vidět, nevidím.

4. Nejíst, je to tu opět. Co s tím udělám? Budu na to myslet.

5. Naladěný jsem byl na to, co chci a moc:-) Pokud mi něco chutná, neustále to musím mít. Abych se toho zbavil, musím se toho přejíst a to

neplatí jen pro jídlo.

6. Bonzblok nosím stále u sebe, ale už zase si tam nic nepíši, přece si to budu všechno pamatovat. A je doba raportu a hlava prázdná.

Nesmím být takový lenoch a příště prostě tu propisku s blokem vytáhnu. To jsem pochopil tento týden:-)

7. Parťáku má konečně sádru dole, tak nic nebrání objednat bafana u zubaře. Pořádná vyjížďka na motorce. Vyměnit budíky na motce.

8. Stále moře, moře, moře:-)

9. Pořád jsem na pláži v Řecku, pořád ve stejném stánku a pořád dělám ty stejné karbenátky, ještě mne to

nepustilo:-)

10.Za rok budu podnikat v jiném oboru. A budu v tom znovu dobrý:-)

Bonus trošku jinak.

Stále mám problém s psaním raportu. Není to zatím noční můra, ale radost z toho nemám. Přemýšlím, proč tomu tak je a nenacházím odpověď. Vždyť je to pár minut, pár řádků a taková obrovská nechuť. Nechám si to „vyťukat“ :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat