úterý 16. srpna 2011

Kolébání mořskými vlnkami

1. Teplou mořskou vodu. Položení se do vlnek a nechat se kolébat. To jsem si opravdu nejvíce užil:-)
2.Asi nic. Nějak si nemůžu na nic vzpomenout. A to je fajn.
3. Téma týdne? Jedu ve „zmateném“ režimu :-)
4.Co si dlužím a jak to změním? Spíš mám pocit, že tentokrát něco dlužím někomu jinému. Službu, kterou nikdo jiný za mne nemůže, nechce udělat.
5. Nejčastěji naladěný jsem byl jako správný sobeček na to, co chci, ale jen tak středně:-)
6. Pochopil jsem, že to, co mi připadá jasné, nemusí okolí vnímat stejně. Je dobré se občas ohlédnout a zamyslet se nad svým chováním k ostatním, popř. svoje chování vysvětlit.
7. Priority na příští týden: začít se „hejbat“ v práci, ukuchtit v sobotu něco dobrého na grilu.
8. Priority na příští měsíc: přemýšlet, kdo jsem a co opravdu chci.
9. K stánku na pláži bych si pořídil starší rybářský kutr, co by dělal baf…baf…baf…baf a jezdil bych ráno lovit čerstvé ryby pro zákazníky.
10. Tento bod dnes vynechám, nechce se mi o tom psát.
Bonus : bylo fajn moře, fajn lidičky a vše (opravdu vše), co k tomu patří. Líbilo se mi to.

Žádné komentáře:

Okomentovat