neděle 9. října 2011

Zrychlit scénář

1. Kým jsem byla nevím, nebyla jsem jednou osobou, ale více. Doufám, že u mě tento týden došlo k předělu a že končím s tím jak jsem se jevila v minulosti a začínám být někým jiným. Asi jsem to špatně vyjádřila, samozřejmě nebudu někým jiným, jen dovolím projevit jiným stránkám mé osoby.
2. Pořád se mi nedaří plnit plán, anebo jsou to jen tak malé krůčky, že mně nestačí.
3. Podle plánu na tento týden jsem získala další klienty na výuku angličtiny, dokončila cestu integrace, když ne na 100% ( v lednu si ji zopakuji).
4. Pochopila jsem, že mi pomáhá si každý den ráno napsat úkoly, které chci splnit, všechny i malé, ne jen ty nejdůležitější.
5. Snažila jsem se naladit na věci co chci, ale ještě pořád se mi to nedaří, pořád mně před očima vystávají věci které si nepřeji. A nevím co s tím.
6. No snad se mi podařilo udělat si pořádek ve svém těle.
7. Moje tři hlavní priority na příští týden- vyřídit si ŽL, udělat webové stránky, zazimovat zahradu
8. Na příští měsíc: to samé jen místo ŽL, který už budu mít obstarat dárky a oslavu synovi a manželovi k narozeninám, dceři k svátku.
9. Scénář se plní, nicméně chtělo by to zrychlit, tímto tempem se splnění nedožiji.
10. Za rok jsem nejoriginálnější makléřka a lektorka, mám hojnost financí a času. S lehkostí zvládám péči o svoji rodinu, svoji tvorbu i svoje přátele

Žádné komentáře:

Okomentovat