neděle 6. listopadu 2011

Nenašla jsem cestu, kde by se mi rozkrývalo vše samo

1. Byla jsem ženou, která dostávala pozornost ze všech stran. Bavilo mě to, ale na druhou stranu mátlo a děsilo. I tím strach ze vztahu vzrostl a pak zase klesl. Strach z budoucna přetrvává, ale mnohem lépe se v něm orientuji, když si ho dělám sama a také se mi lépe věří, když to za mě nikdo jiný neudělá. Dovolím si toho dost, ale nechci si dovolovat někoho zachraňovat za cenu, že by mě pak mohl zklamat, alespoň ne na úkor mě. Jasně jsem si vytyčila, co jsem ochotna dát, nebo obětovat a co už ne. Po dnešním úžasném EFT III. je to zase trošičku jinak, ale už celý raport přepisovat nebudu.
2. Můj plán se mi daří, jen finančně to stále není ono, zapracuju na tom, mám stále pocit, že jsem ještě nenašla tu svou cestu, na které by se mi vše rozkrývalo samo.
3. Podnikla, ale napíšu příště.
4. Můžu pomáhat i zachraňovat pokud si to dovolím, ale ne na úkor sebe. To nechci. A znovu po EFT III. toho bylo, co jsem pochopila co mi a prospělo.
5. Na to, co chci i nechci.
6. Téma týdne vím, jen jsem na něj jaksi nemyslela, ale dle mě dělám stále to nejlepší, co umím.
7. Daleká cesta a teď už se na ni těším jako dítě a taky si to hodlám užít! Vydělat dostatek financí. Užít si život a syna v každé situaci.
8. Vydělávat dostatek peněz. Užívat si život a syna. Příprava Vánoc.
9. Uvidím.
10. Od teď za rok jsem stále krásná, zdravá finančně nezávislá a šťastná žena se zdravým a šťastným synem a také s klidným, vyrovnaným, finančně nezávislým a spolehlivým partnerem. Žijeme jako rodina, s důvěrou, láskou, respektem, šťastný, odvážný a úspěšný život.

Žádné komentáře:

Okomentovat