čtvrtek 24. března 2011

Báseň mi dnes nenaskakuje

Tento krásný týden se mi stalo hned několik krásných věcí.

Dostala jsem úžasnou nabídku být léčena panem Lionem,filipínským léčitelem.

Dále jsem měla úspěšný pracovní týden a radost z práce.To mám,ale vždy.

Dostávám příležitost v podobě zkoušek si ustát svůj postoj-před manželem Užila jsem si po dlouhé době pobyt v termálu.Díky daleko většímu napojení na sebe samu..

Podlehla jsem hysterickým zprávám o postupujícím radioaktivním mraku V plavečáku bylo plno,tak jsem přišla o příležitost si zaplavat.

Měla jsem problémy s vylučováním,předpokládám,že se mi uvolňuje napětí a tlusté střevo odstraňuje to,čeho se mám zbavit.To mrtvé ve mě..

Cítím se opět o něco blíž sama sobě.začínám se zase víc přijímat,tak jako dříve.

Cítím se jistější.

Začínám si uvědomovat smysl hlubokého dýchání a způsob nabíjení se energií.

Nechávám zatím vše plynout.

Nedaří se mi přinutit se cvičit.Plánuji ,že začnu v sobotu.Cítím se dost unavená.

Zářím do všech stran.Jsem nabitá energií.Miluji sebe samu.Zatím tedy,ale nevím jaké to je.Tak snad příště budu o kousek blíž poznání.

Báseň:mi dnes nějak nenaskakuje.

Láďa má puštěný hokej.A pěkně se na něm podepisuje má postupná proměna.Dobře mu tak.Zaslouží si žít lépe.Tak,ať se snaží!!!

Lilly díky za vše!!!!Posílám Ti lásku!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat