čtvrtek 24. března 2011

Cítím se šťastná a úspěšná

Získala jsem svého prvního klienta, měla jsem z toho neskutečnou radost. Upevnila jsem si vztahy s kamarádkami i s kolegyněmi v práci. Zúčastnila jsem se toho nejlepšího koncertu a bezvadně se pobavila.

Nepohodla jsem se s mamkou. Poslední dny se cítím vyčerpaná.

Více pracuji a baví mě to. Také více čtu.

Naučila jsem se používat hooponopono. Vím, jak utišit své vnitřní dítě, a přiblížit se tak více sama k sobě.

Ve své roli se cítím čím dál tím líp, a to díky svému nejlepšímu týmu. Zajistila jsem si prostor, kde budu dočasně provádět logopedii. Detailněji si začínám promýšlet, jak bude vypadat moje soukromá poradna/ ordinace.

Nedaří se mi vypnout a nic neřešit a také časově nezvládám pravidelně sportovat. Přemýšlím nad tím, že vyzkouším alespoň pár cviků ráno před odchodem do práce.

Cítím se štastná a úspěšná. Žiju život podle svých představ a uvědomuji si, že vše si řídím sama.

Žádné komentáře:

Okomentovat