čtvrtek 24. března 2011

Rozhodl jsem se být dochvilný

Začnu trochu filozoficky, kdy se jedná o to, že to, co se zdá nejlepší nemusí být nakonec nejlepší a to, co se zdá nejhorší nemusí být nejhorší.

Dneska po prázdninách poprvé v práci. Jo, dobrý, i jsem se těšil.

Co se zdá, že by mohlo být nejlepší? - V posledních dnech jsem se začlenil zpátky do pracovního procesu v pohodě a bez problémů. Rozhodl jsem se využít naplno nabízenou práci navíc, která je zajímavá a závisí jen na mé lenosti,či píli, zda ji využiji. Absolvoval jsem úspěšně velkou rodinnou oslavu.

Co by se mohlo zdát nejhorší? – snad nemoc, i když lehčí, tak nepříjemná. Objevila se opět bolest v levém rameni neznámého původu. Snad zmizí. J,

Přestávám se křečovat kvůli věcem. Získávám odstupo od věcí, ve kterých se přestávám "koupat" a babrat. Vybírám si , v čem se koupat chci a v čem ne. Je to fajn. Když něco nechcu poslouchat nebo cítit, vím, jak to mám udělat a ono to přejde!! :-) Zůstává pak jen to, co chcu a co si vyberu nebo co přijde a já tomu dovolím, aby to ke mně přišlo a třeba zůstalo.

Pochopil jsem, že negativní emoce si nemusím nechávat, ale můžu je jen zaregistrovat a pustit. Taky díky ho´oponopono.

Každá, i malá, radostná chvíle mě potěší. Třeba jen když přijdu na nějakou synchronicitu.

Rozhodl jsem se být dochvilný. Uvidím.

Žádné komentáře:

Okomentovat