čtvrtek 24. března 2011

Druzí za mou špatnou náladou nestojí

Nejlepší věc se stala zrovna dnes, šel jsem za ředitelkou kvůli legální ploše pro streetart ve škole, domluvit přesné místo a nevím jak ale z celé školy padla moje i její mysl na stejnou nástěnku v přízemí. Tudíž plocha je naše a můžeme "vystavovat" aniž by to bylo proti "řádu", věřím že i pohled lidí na streetart se změní k lepšímu když ho uvidí na místě k tomu určeném, neprojdou kolem a nezamumlají: "Zase další..." ale pozastaví se a tvorbu si prohlédnou. :)

Nejsem připraven na písemnou práci z ekonomiky a technologie.

Jsem mnohem více usměvavý, na druhou stranu jsem se nechal párkrát vytočit spolužákem a to mi vadí, protože on za mou špatnou náladu nestojí.

Čím dál více chápu, že nejlepší jsem sám pro sebe a né v porovnání s ostatními, oni mohou být také nejlepší když budou chtít. Dělá mi to radost :)

Stále obdivuji své nápady staré, které dostávají novou podobu (jsou téměř totožné ale působí na mě pozitivněji). I nové věci se mi daří více propracovávat a hledat chyby, abych je eliminoval.

Mám stále trošku problém s leností, snažím se věci dělat hned, abych je měl z krku, občas to však nezvládám - odkládám a poté se mi to hromadí.

Nadále pozoruji místa kde jednou bude stopa po mém umění, víc a víc řeším jak se k nim dostat a co by na nich mělo být :)


Žádné komentáře:

Okomentovat