čtvrtek 24. března 2011

Létám si

ZÍSKALA JSEM SYNA DO SVÉ PÉČE!!! Létám si… Syna si moc užívám. Miluju ho a složila bych mu k nohám celý svět. Založila jsem mu akvárko, které syn dostal k vánocům, a koupila ryby, i když jsem původně nechtěla, když prodáváme domek a budeme se stěhovat, teď je mi to jedno, za to štěstí v očích mého syna, za jeho radost mi to stojí. Holt se pak akvárko vypustí a ryby půjdou s námi, až tahle situace nastane. Po setkání jsem si prošla dvoudenní očistou ve vztahu k bývalému, bylo to příjemné i nepříjemné, ale poučné a úžasné. Soud prošel v klidu a bez velkých emocí. Dokonce jsem se viděla s bývalým a nic, klid ve mně. Nemusela jsem se do ničeho nutit, prostě žádný strach. Prázdno. Jsem úspěšná a žádaná ve své práci, tak moc, že mi chodí noví klienti i na doporučení. Pracovně jsem víc odvázaná a zkouším nové věci a styly a velmi mě to baví a daří se mi!!! Moje okolí mě obdivuje. Dostává se mi podpory od motýlků a miluju je. :)

Syn je opět nachlazený a ještě měl klíště. Ale bude ok. Moje očista nebyla jen příjemná.

Jsem šťastnější, jsem svobodná, jsem nadšená, bavím se, víc si věřím a jsem víc kreativní.

Jdu ke svému cíli s hrdostí a úsměvem na tváři. V tomhle týdnu můj cíl dostal velký krok kupředu.

Někdy mám pocit, že vše nemám plně zorganizované, asi si to budu muset vše psát, nebo pak vždy aspoň na jednu věc zapomenu, nebo nestihnu.

Svou roli miluju a bavím se jí, nemám pocit, že je to role, spíš můj nový život, který jsem vždy chtěla žít a žiji ho.

A taky prej, jsem díky Lilly a Metě ujetá, radši budu ujetá a šťastná, než zapadat do obecného názoru a jít se stádem. Můj svět má barvy a není už jen nudný, šedý a smutný. Lilly, pokud to znamená, že jsem mimo, pomoz mi být mimo ještě víc. :)

Miluju svoje dítě, sebe, svou práci, svoje klienty.... vše co k mému životu patří... Cítím se svobodná, krásně... Jsem svobodná a jsem nejlepší máma na světě a nejžádanější a nejlépe placená vizážistka a kadeřnice.....

Žádné komentáře:

Okomentovat