čtvrtek 24. března 2011

To, co mne sráží, je můj manžel

Lilliy, tvé esemesky jsou skvělé a dobíjející, když si na ni během dne vzpomenu, tak se podle ní naladím.

Napřed ty dobré zprávy z tohoto týdne, podařilo se mi domluvit několik zajímavých schůzek a vypadají na nadějné obchody , kombinace dvou oborů finančního poradenství a nanotechnologie je velmi zajímavé. Potkávám se díky této kombinaci s velmi zajímavými lidmi , kteří jsou přístupní novým věcem.

Čím víc poznávám Tebe tím víc se mi dostáváš pod kůži. Dnes jsem zavolala Peťovi , tomu moc nemocnému, jak jsem ti o něm povídala v pondělí . Jen tak lehce jsem nadhodila jak pomáháš lidem.Chce EFT zkusit, i kdyby se jeho zdravotní stav měl zlepšit jen o 30%. V úterý se s ním sejdu a povím mu víc.

To, co mě sráží je můj manžel, nevidí okamžitý přínos z mojí práce a tak mě ani nepodpoří, spíš naopak.K tomu se tento týden hroutila i Evka a já nevěděla jak jí pomoci.

Hlavou se mi honí spousta myšlenek , ale nejsem žádný spisovatel, takže pro dnešek dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat