čtvrtek 31. března 2011

Chybí mi už jen miminko

Tento týden byl velmi energeticky zajímavý...
Byla jsem chvíli velmi citlivá, láskyplná, zachránkyně atd... A pak
přicházely okamžiky skoro bezcitnosti, uzavírání se do sebe a meditace.
Uvažovala jsem nad tím,co je lepší,jestli být nejzodpovědnější,
nejveselejší a nejúspěšnější nebo jen být... Sama sebou, naladěná na
vlastní duši. Četla jsem, že pokud se zastavíme a necháme svět točit se a
ponoříme se do nitra, začne vše přicházet samo, aniž by jsme se o to
museli zuřivě snažit. A teď jak tedy skloubit, aby člověk nebyl líný a
bojoval. A na druhou stranu nechal věci plynout a hluboce věřil v jejich
úspěch? To byly moje otázky tohoto týdne.
Špatného se mi nestalo skoro nic, v práci se mi celkem daří, i když stále
přicházejí zkoušky, zda dobře organizuji sama sebe, což není tak lehké,
jak jsem si myslela. Ale na pozici zaměstnance, kdy někdo bude organizovat
mě a určovat mi mou mzdu i vymezený čas, tak to se určitě vrátit nechci...
Čeká mě nádherný víkend, který opět změní mou energii i život. Teším se, i
když mě velmi mrzí, že přijdu o motýlí setkání, protože tam bych chtěla
být určitě.
Snad se potom dozvím co nejvíce...:o( V podstatě mi nic nechybí, na roli
moc nemyslím, ale každý den si vzpomenu na vzkaz od Lilly a snažím se pro
to něco udělat. Někdy mi to trvá i do druhého dne,ale stále se něco děje..
,o)
Vlastně něco mi chybí! A to je miminko... Už cítím, jak tělo i duše touží
po dítěti. Ještě že mám ty kočičky a můžu se na nich vyřádit, protože jsou
zvyklé na pochování a lásku stejně jako já... ,o))

Žádné komentáře:

Okomentovat