čtvrtek 31. března 2011

Já jsem lev šílenej od hladu

neztratil sem víru v sebe..
jenom sem nikdy neměl víru v druhý..
a nemám ju ani ted´..nemůžu vás opustit protože sem s váma ještě ani nebyl.. 
jedna událost nedávno zasáhla mou věž a ta se zhroutila.. 
já stojím v troskách a slyším svůj vlastní nářek..
je to něco ve mě..právě ted´ to bojuje o život..
nemůžu tomu pomoct já ani nikdo jinej..
je to ted´ jenom na něm-on sám se musí rozhodnout žít..
všechna láska jaké su schopnej je ted´ 
jenom pro tebe serváci-zasloužíš si lásku  a zasloužíš si být milovanej..  
hmmmm..beránku chceš si se mnou hrát? 
jenže já su lev!.šílenej z hladu.. 
bez sebe.. a taky je možný že su jenom lhář.. bez lásky..
Servác chtěl skončit, ale bezpodmínečná láska 
našeho superkouče, moje přímo mířené sms a kontakt s dalšími hráči 
ho samy od sebe přesvědčily, že k nám patří.
Přestoupil k duhotočům.

Žádné komentáře:

Okomentovat