čtvrtek 31. března 2011

Na dno, abych se mohla opět odrazit

Oslavila jsem v jednom týdnu dva svátky – můj a Den učitelů :) Dostala jsem kliče od ordinace mé známé a poprvé tam prováděla logopedii. Pořídila jsem si nové pomůcky k mluveni. Dozvěděla jsem se, že manžel od sestřenice byl zvolen místostarostou MK. Sestřenici beru jako sestru, takže jsem z toho měla obrovskou radost. Skvěle jsem se pobavila na divadle v Jedovnicích.

Potkala jsem se po 2 měsícich od rozchodu se svým bývalým. Docela dost do se mnou zatřáslo.

Moje nálada se postupně dostala až k bodu mrazu, protože setkání s bývalým mě vrátilo zase na začátek mé cesty. Ale už zase stojím nohama pevně na zemi, na mistě, kde jsem stála předtim. Teď mě tak napadá, že to byla vlastně příležitost, kterou jsem zvládla. Super, mám radost sama ze sebe:) Jedna moudrá žena mi řekla, že vždy všechno záleží na úhlu pohledu. Myslím, že jsi to byla Ty Lilly...náš průvodce na cestě k životu podle našich vlastních představ:)

Naučila jsem se si dělat radost a nečekat, až to někdo udělá za mě. Snažím se nic neodkládat a pokud možno řešit hned. Pochopila jsem, ze mi nedělá dobře vidět bývalého přítele.

Setkání s bývalým ale mělo i svá pozitiva – naučil mě pracovat s mými stránkami, za to jsem mu vděčná! Díky tomu, jsem se zase kousíček posunula a něco nového se naučila. Paráda:)

Mám tendenci se ve svých myšlenkách vracet do minulosti. Setkání se svým "starým já", mi ale vůbec nedělá dobře, takže jsem si to zakázala:)

Už se zase vidim jako úspěšná žena, která na sobě neustále pracuje:)

Žádné komentáře:

Okomentovat