čtvrtek 31. března 2011

Čtyři kouzelná slůvka


Překonala jsem pondělní krizi. Měla jsem velkou chuť se vším praštit – přestalo mě bavit cvičit, ťukat, uvažovala jsem o tom, že metamorfózu vzdám. Příčinou byla neděle, kdy jsem si „ověřila“, jak „špatně“ na tom pořád jsem… Naštěstí jsem se z toho rychle vzpamatovala. Pomohlo mi to, že jsem dokončila jednu práci a můj syn mne nechal pracovat – objevilo se první zlepšení po terapii – díky, Lilly
J

Díky krásným videím od Amélie jsem začala praktikovat Ho´opono pono. Díky, Amélie J

2. Opět jsem nedokázala zareagovat na kritiku klidně a v pohodě – znovu jsem začala se svojí vnitřní obhajobou. Už si ale tyto stavy uvědomuji a dokážu je vědomě změnit, nenechám si zkazit celý den a snažím se soustředit se na něco pozitivního nebo prostě myslet na něco jiného.

3. Jeden den jsem vynechala cvičení a „chvilku pro sebe“. Už se kvůli tomu ale nesoudím a nevyčítám si to. Na oboje jsem navázala hned druhý den – trochu jsem se bála, že když jsem vynechala jednou, polevím v „disciplíně“ a začnu to flákat. Naštěstí jsem to dokázala překonat a nepolevila jsem. Ranní cvičení a ťukání mi dělá moc dobře a příjemně mne naladí na celý den.

Vždy, když začnu myslet na něco, co mne trápí, nebo začnu se svojí vnitřní obhajobou proti celému světu, začnu si zpívat Ho´opono pono a odříkávat čtyři kouzelná slůvka J

4. Jen já sama jsem tvůrcem mého života a toho, jak se cítím. Jen já sama se můžu rozhodnout, jestli budu mít dobrou nebo špatnou náladu. Začínám si volit tu dobrou. Už mám po krk toho, jak jsem sama sebe vláčela a udržovala se v depresích nebo mizériích jen proto, že něco nebylo tak, jak jsem si to představovala. Přizpůsobuji se okolnostem, přestávám věci kolem sebe kontrolovat a uměle řídit. Nechávám všemu volný průběh a snažím se hledat to pozitivní.

Snažím se každý den dělat něco kreativního – vymyslet novou hru pro mého syna, vyzkoušet novou cestu na procházku, vyzdobit deník novým obrázkem, vymyslet nové jídlo... Zbavuji se věcí, které mi už neslouží. Dokonce i těch, na kterých jsem lpěla jen proto, že jsem je dostala od někoho jiného a nebylo by vůči němu fér, kdybych je vyhodila nebo darovala.

5. Soustředím se na přítomný okamžik. Jen tak jsem schopná se správně rozhodnout. Pokud udělám chybu, opravím ji, ale už kolem toho zbytečně „nediskutuji sama se sebou“ a necítím se kvůli tomu vinna. Vše se snažím dělat s nadšením.

6. Stále ještě se mi to vše nedaří úplně. Je to nahoru – dolů, ale už víc nahoru. Vše se snažím měnit vědomě, nepodléhat svým zaběhnutým modelům.

7. Jsem šťastná. Partner našel práci svých snů, baví ho to, chodí domů spokojený a v pohodě. Užíváme si každého dne, cestujeme, poznáváme nová místa, nové lidi. Vše je v harmonii.

Žádné komentáře:

Okomentovat