čtvrtek 31. března 2011

Dveře do tajemné komnaty v sobě

Vnímám tu nejvyšší podporu kolem sebe,jaká se mi může dostat-myslím tu božskou.Cítím se dobře jak fyzicky,tak psychicky.Dveře se mi postupně otvírají jedny za druhými,jako bych byla na zámku a procházela propojené komnaty.Cítím v sobě obrovský vděk a pokoru za svoje tělo a existenci na této planetě.Manžel má najednou daleko víc odhodlání a energie.Je vždycky první ,který mi ukazuje,jak na tom jsem.
Dnes na sebe náš malý Robinek málem převrhl komodu.Byla jsem naštěstí tak blízko,že jsem tomu mohla zabránit!Nikdy nezůstávej v suveréním klidu,ale žij v důvěře ke stvořiteli-toť poučení....Jinak to se mnou pěkně zacloumalo!Může se stát kdykoli něco,co by člověk nečekal...
Prožívám krásné emoce a dokážu si užít klidu,který mám pro sebe.Například na kosmetice.Je to po velmi dlouhé době.
Ve všem se dá najít něco velmi pozitivního a obohacujícího..K cíli jdu pozvolna,netlačím na sebe.Nejlepší cesta je pochopení,upřímnost a otevřené srdce.
Otevřela jsem dveře do další tajemné komnaty v sobě.Další neprožité části mého já.Jako by se mi zasekla energie na úklid v domě-vysátí,převlečení postelí,poklizení zimních bot a oblečení.Neobviňuji se proto.Dávám tomu čas.
Jsem otevřená komunikaci s okolím,dobře se vyjadřuji a mám v sobě vyvážený mužský a ženský princip.

Žádné komentáře:

Okomentovat