čtvrtek 31. března 2011

Jak krásná jsem, když zářím

Myslím si, že tento týden proběhl celkem v pohodě. Nejlepší bylo to, že jsem se sama rozhodla, že se budu mít ráda, budu se chválit a jásat nad vším co se mi povede a říkat si jak krásná jsem, když zářím... Snad toto moje rozhodnutí ovlivní pozitivně mě i moje nejbližší a třeba je to i inspiruje. Od té doby se cítím klidnější. Čerpám energii ze všeho co dělám a snažím se, abych ze sebe dostala i tu energii negativní co se ve mně hromadí. Snažím se ve všech situacích zachovat chladnou hlavu a řešit vše vklidu, pomáhá mi se někde odreagovat ať je to zumba, tanec, procházka nebo jen poslech hudby, která mě nakopne. Také partnerovi nebylo tento týden moc do smíchu a ještě mi nejde, aby mě to neovlivňovalo, pomáhám mu jak můžu tak snad to bude i stačit. Jediný co mě mrzí je, že moje zdraví nějak pokulhává, tak snad vše dobře dopadne. Už kvůli tomu se snažím se zbytečně nestresovat, protože zdraví je na prvním místě a bez něj by to nešlo...
Lilly děkuji Ti za Tvoji podporu, moc to pro mě znamená, vždy dokážeš napsat přesně to co člověk potřebuje k tomu, aby některé věci pochopil. Děkuji za to, že jsi náš bacilek a já se Tebou nechám ráda nakazit :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat