čtvrtek 31. března 2011

Reakce druhých jsou jen odrazem mne

Nejúžasnější věc tohoto týdne sice nesouvisí s mojí rolí, ale konečně mi po 2 a čtvrt roku zubař sundal horní rovnátka :)Je to úžasný pocit v ústech, a ještě k tomu to rozzářilo můj úsměv..

Nestihl jsem podepsat daňové přiznání na Obecním úřadě a dodat potvrzení o studiu v České spořitelně, bojím se následků...

Měním se v chápání druhých lidí, už se nenechávám vytáčet pitomostmi a moc se za to cením :)

Došlo mi že reakce druhých na mě jsou jakýmsi odrazem toho jak jsem se k nim choval já, byť nevědomě..

K cíli mířím vlastní rychlostí.. Co se týče mé tvorby vážím si víc a víc každého kousku který vytvořím :)

Občas mě přepadá má stará lenost...

Jsem šťastný za to jaký jsem vy zvolil cíl a jít k němu je mi radostí :)

Žádné komentáře:

Okomentovat