čtvrtek 24. března 2011

Lehce jsem si upravil roli a nečekaně rychlé jsou i výsledky

* Měl jsem jedno velmi příjemné setkání

* Povedl se mi jeden skvělý obchodní případ

* Skvěle se mi povedl nábor nového člověka

* Nic tak špatného, aby to stálo za to sem psát, se mi nepřihodilo

* Píšu včas report

* Více si plánuju činnosti

* Dotahuju věci dokonce

* Pochopil jsem jak nepřijímat negativní energii druhých

* Lehce jsem si upravil roli a nečekaně jsou i rychlé výsledky

* Ještě si nevěřím a těžko dotahuju věci do konce

* Mám strach, že to udělám špatně a tak se tomu vyhýbám

* Vidím se jako zodpovědný manažer

* Jsem dobrý náborář nových lidí do svého týmu a těší mě, že se mi to daří

Jsem šťastný, že můžu hrát tuto motýlkovou hru:-) Moc mi pomáhá se vidět lepším a je skvělé, že se to daří i všem ostatním.

Žádné komentáře:

Okomentovat