čtvrtek 24. března 2011

Meta je láska v akci

Konečně vysvitlo sluníčko, čekala jsem na něj celou zimu. Doufám, že moje fyzické problémy se uklidní. Moje Meta mne nesmírně učí, vzdělává a posouvá. Motýlci a jejich proměny mne nabíjí a inspirují k dalším tvorbám.
Rozhodilo mne setkání s právníkem, bylo to jako srážka motýla s ocelovým orlem. Trochu jsem se naštvala na tento stát, který mi nikdy nic neposkytl a pořád jen něco chce. Uznávám pouze smysluplné autority, přírodu a její dokonalý systém , který řídí vyšší inteligence.
Meta mi pomáhá k novému řádu v mém životě, tvořím a jsem zodpovědnější, víc plánuji a nevztekám se u toho.
Zjistila jsem, že moje pokora a odevzdanost vyšší moci má ještě mezery. Sama nevím, do jaké míry chci zajít.
Trochu se zanedbávám, neumím se současně věnovat druhým a sobě, ale změním to. Mám od motýlků neustálé vyznání lásky a těší mne, že svoji metu berou opravdu zodpovědně, většinou.
Nedaří se mi věnovat víc pozornosti a péče stravování, ale změním to.Meta mne neustále nabíjí, když k ní sednu, zapomenu na svět.
Svoji plánovanou roli nehraji, ale oddala jsem se metě a věřím, že důvod si mne najde sám.
Skupina mety mne pohlcuje a baví, těší mne, že má smysl a funguje. Vidím se ve všech.
Je to láska v akci :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat