čtvrtek 24. března 2011

Nikdo není dokonalý

Co nejhoršího se mi tento týden přihodilo? NIC! Až na nějaké klopýtání v pondělí, kdy na mě padla krize a zbytečně jsem se zdeptala.


Od úterka stoupám vzhůru. Hlavně díky Lilly, sluníčku a své víře!


Uvědomila jsem si, že NIKDO není dokonalý. Že se nechci a nepotřebuji srovnávat. Že druzí jsou jiní, ale to neznamená, že jsou lepší!


Jsem v kontaktu sama se sebou, se svým vyšším (lepším?) JÁ.


Opakuji si mantru: Jsem nejúžasnější, nejsebevědomější a nejnádhernější žena. Mám se ráda a přijímám se. Mé srdce je plné lásky, odpuštění a štěstí. - Věřím si každé slovo! :D


Venku krásně svítí sluníčko, je teplo. Jsem na solární pohon. Sluníčko mě dobíjí J.


Negativní myšlenky ventiluji prací. Nemám negativní myšlenky.


Relaxuji s hudbou, živím se jí, tančím. Pořád tančím J. Energie mi už neutíká mezi prsty, daří se mi ji udržet v sobě.


Slyším zpívat ptáky, cítím vůni země. Mé srdce samou radostí bije jako zvon. Připadám si jako sklenička co přetéká. Víc sluníčka prosím!!!


Moje věčně černě oděná vedoucí dnes přišla v růžové halence :D.


Otevírám se lidem a oni se otevírají mně. Jsem vstřícnější.


Napsala jsem svým přátelům že je mám ráda, vážím si jich a jsem vděčná že jsou součástí mého života. Mělo to překrásnou odezvu. Vrátilo se mi tolik lásky! J


Přišla ke mně „fantomová bolest“. To co jsme cítila nebyla bolest, ale jen vzpomínka na ni. Definice: „Je to bolest vztažená k chirurgicky nebo traumaticky odstraněné části lidského těla, zpravidla již v jeho integritě neexistující.“


Ho opono pono se mi spustí pokaždé, když někdo začne nadávat, stěžovat si, nebo když dostávám vztek.


Čtu si vaše příspěvky a pořád se usmívám. Dojímá mě vaše odvaha odhalit se a bojovat. Děkuji za ni, posiluje tu mou.



Dnes jsem si šla s paní ředitelkou promluvit o mém postupu. Stále se mnou počítá v termínu, na kterém jsme se dohodly. Moje pondělní vydeptání bylo zbytečné. Je v mém vlastním zájmu ověřovat si informace. Už žádné dedukce a nedorozumění!


Řízení auta mi jde čím dál líp J a konečně jsem se pořádně najedla.


Žádné komentáře:

Okomentovat