čtvrtek 31. března 2011

Mám konkrétní představu o svém životě

Celý minulý týden mě hodně podporovaly sms od Lilly,každé ráno po jejich přečtení,jsem měla tolik energie,že jsem věděla,že všechno zvládnu.Snažila jsem se jimi řídit i když všechno nešlo hladce.
Celý týden jsem Lilly neodpověděla ani na jednu sms,mám z toho špatný pocit.
Začínám si plánovat budoucnost,už se jí tolik nebojím.
Přišla jsem na to,že ho oponopono funguje,každý den si odříkávám větičky,jsem klidná a vyrovnaná.
V salonu jsem zvětšila prodejní plochu a objednala nová zboží,chci víc prodávat,věřím že je to dobrá cesta.
Dcera chce abych si koupila psa,já nechci ale mám z toho špatný pocit,že jí nevyhovím.Proč se cítím provinile?Měli jsme psa 14 roků a vím,že je to velký závazek.Nejsem zatím na to připravená.
Jsem ráda,že mám svůj cíl,že mám konkrétní představu o svém životě.

Žádné komentáře:

Okomentovat