čtvrtek 31. března 2011

Po sedmi týdnech metamorfózy se můj život výrazně změnil k lepšímu

  1. Zavolala jsem čtyřem lidičkám, kterým jsem to v duchu už dlouho slibovala

    Všechny to moc potěšilo a mně samozřejmě taky

    A také nedělní procházka se sestřenkou.

    Ukázala jsem jí místa v Brně, kde do té doby ještě nebyla, takže se jí to moc líbilo

    Kvůli změně času se celý týden cítím nedospaná

    Začala jsem praktikovat rituál na odpuštění, propuštění starých strachů a bolestí a taky rituál na posílání lásky všem, co si to zaslouží ( a taky trochu těm ostatním :-) )

    Pochopila jsem, že nejvíc pomůžu lidem ze svého okolí tím že jim projevím bezvýhradnou lásku

    Praktikuji Ho opono pono kdykoliv si vzpomenu nebo když to vyžaduje situace.

    Synchronicity mi chodí stále častěji

    Nedaří se mi mít dostatečně pod kontrolou chut´na sladké, takže hubnutí jde pomalu

    Po sedmi týdnech metamorfózy cítím, že můj život se výrazně změnil k lepšímu

    Přestávám se obracet do minulosti a litovat toho, co se nepodařilo

    Naopak - těším se na události, které teprve přijdou

    Žádné komentáře:

    Okomentovat