čtvrtek 31. března 2011

Diář dostatečně naplněn

ento týden jsme s manželem byli na ochotnickém divadle,dlouho jsme spolu nikde nebyli , bylo to moc pěkné .Také jsem navštívila zubaře a paní doktorka mě pochválila, že mám zoubky bez kazů-J

Byla jsem si zacvičit a konečně jsem vytáhla kolo. Hlásili krásný teplý den, ale že ráno bude mrznout to mě trošku překvapilo, ale neodradilo a vyrazila jsem do práce, mám to jenom 3 Km.

Velkou radost mi udělala zákaznice ,která mi donesla krásnou jarní kytičku.

Dnes se mi zdál velice zajímavý sen o kobře ,která se kolem mne omotala a nikdo se ke mně nemohl přiblížit jinak útočila, na mě byla moc hodná .Nakonec to dopadlo špatně ,protože mi zachránci ji zabili, když jsem se probudila, bylo mi z toho nějak smutno.

Mezi mé nejhorší dny tohoto týdne patří večer ,když jsme jeli z divadla a na silnici umírala zraněná srnka, kolem které jsme projížděli a dívala jsem se ji do oči. A aby toho nebylo málo, tak včera si jedu z práce na kole a na silnici kočka, zastavila jsem ,abych se ujistila , zda ji ještě můžu pomoct, ale už bylo pozdě.

Přistihla jsem se,že ho opono si přeříkávám ,několikrát za den, mám z toho dobrý pocit a cítím se prostě fajn.

Mám velikou radost z motýlka a andělíčka od Otakárka, děkuji ti za něj.

Mám v oblibě pořekadlo - co můžeš udělat dnes , neodkládej na zítřek. A to se musím pochválit, nikdy nic neodkládám a vše řeším hned.Také to ráda podsouvám svému okolí. Věřím , že mě za to všichni mají moc rádi-J.

V práci se mi dařilo, diář dostatečně naplněn, takže super .

Moc se těším na neděli . ŠIMI

Žádné komentáře:

Okomentovat