středa 30. března 2011

Mám pocit balónku

Prožila jsem příjemnou "cestu srdce" - některé dny mě zvláště oslovily
čt - jsem zvyklá několikrát denně projevovat vděčnost UNIVERZU za to, že jsem, za vše, co mám, co pro mě dělá, za každý prožitý den - tento den jsem děkovala intenzivněji a měla jsem skvělý pocit na duši
pá - připravila jsem dvě IKEA tašky oblečení na charitu a v sobotu jsem je odevzdala
V sobotu jsem se zúčastnila celodenního kongresového dne na různá témata detoxikace podle MUDr Jonáše - spousta nových a zajímavých informací

Navštívila jsem kamarádku, která má hodně problémů se sebou, se synem, s partnerem - prováděla jsem v podstatě cvičení ve dvojici na negativa a HO... - Silva mi vděčně děkovala, že ji poslouchám, nekritizuju, nevyčítám, nehodnotím

Své cíle a role jsem přehodnotila k 10.3. a od té doby mám pocit balónku, který se lehce vznáší, nechává se nést - uvědomila jsem si, že mojí rolí bude aktivní důchodkyně a ne terapeutka (předtím jsem, to cítila obráceně a byla jsem ve stresu, že to nedokážu). Nyní jsem klidnější, vyrovnanější, ve větší pohodě, cítím se skvěle
Každý den cvičím, jak jsem uváděla v raportu k 10.3., a i HO...a hledání synchronizace mě stále baví, je všude okolo nás, jen ji vidět

Stále vázne komunikace s dcerou o některých tématech

Vyfotila jsem anděla a motýlky a posílám je pro radost svým motýlkům v týmu

Žádné komentáře:

Okomentovat