středa 30. března 2011

Vidím, že v tom nejsem sama

Tak nejhorší je, že si stále neumím psát deník, pořád víc maluji než píši.

A taky se mi nepodařilo dokončit obchod táhnoucí se z loňského roku. Musím přiznat, že zamrzlé obchody se během posledních asi tří týdnů pohnuly, jenže tak o metr a kilometr máme před sebou.

Přemýšlím, jak všichni píší, že se jim daří a všechno funguje a začínám mít pocit, že jedině mně přeměna nejde, a najednou dostanu mail, že se množí zprávy o ztrátě víry v sebe, a že je nutné vytrvat. Vidím, že v tom nejsem sama.

Podařilo se mi vytvořit a umístit na dveře samolepky (plánovala jsem to nejmíň půl roku), trochu jsem pracovala na zahradě, odevzdala daňové přiznání, a konečně zvládla i kadeřnici.

Pak už jenom spousta drobných událostí, někdy zábavných a dobrých, někdy horších.

Něco ale ještě musím napsat, zhlédla jsem krásný film – „Tajemství“, podle knížky Rhondy Byrne . Vřele doporučuji všem motýlkům.

Žádné komentáře:

Okomentovat