pátek 25. března 2011

Nepomohlo vybrečet se

Nejlepší byl suprový víkend s přítelem a společné naše akcičky, jsou to úžasný chvilky, nikdo by nevěřil, že místo spánku budeme do jedné do noci spolu tancovat a pouštět si vzájemně oblíbené písničky, nálada bláznivá, ale o to líp nám bylo :-). Nejhorší byl čtvrtek, odeslala jsem raport a ještě ten večer se sesypala. Přišlo mi vše jako nespravedlnost jak si se mnou ten život hraje a zkouší co vydržím, až je to někdy k nevydržení. Nevěřím si, je to opravdu boj se svým sebevědomím, nikdy jsem si tak moc neuvědomovala jak nízko je až teď co hraji metu. Málokdy jsem sama sebe řešila, spíš jsem se zabývala ostatnimi, teď se opravdu poznávám, jen nevím kde se stala chyba, proč si tak moc nevěřím...

Mizerná nálada vydržela do pátku, přišlo mi, že jsem zklamala sama sebe, že jsem to nezvládla a sesypala se ještě k tomu před přítelem, ale byl úžasný držel mě a podpořil. Jen jsem si říkala proč si to dělám? Proč trápím sama sebe? Co se má stát se stane a tím, že na některé věci budu myslet, si je tak akorád přitáhnu... Nepomohlo vybrečet se, ani sms i to, že jsem si říkala že jsem nejzářivější hvězdička, pomohl až přítel, který dojel a dokázal mě naladit na jiný myšlenky. Někdy mi přijde, že místo toho, abych šla dopředu tak spíš couvám a vracím se tam kam nechci...

V neděli to bylo taky opravdu zajímavý, jsem ráda, že jsem měla u sebe Natynku ta musela cítit, že mi není nejlíp a asi i proto u mě vydržela, nemám ráda, když se na mě někdo upřeně dívá a pozoruje, natož se svěřovat někomu koho skoro neznám, i když je v metě se stejným záměrěm jako já a je to moc fajn človíček, to jsi Lilly kápla do citlivýho místečka u mě, všichni jsme to nakonec zvládli a aspoň vím, v čem na sobě pracovat :-). Jinak pořád se něco děje, nejen mně, ale i lidem kolem mě, jsem ráda, že je můžu vyslechnout, poradit a snad i pomoci přijít na nějaké vyhovující řešení...Zrovna píšu raport a kamoška volá, co všechno se jí děje, poslední dobou se děje všechno a všem je to opravdu mazec :-(...

Lilly moc Ti děkuji, že jsi mi pomohla, aby můj svět byl veselejší, máš na tom obrovskou zásluhu. Jsi ta nej, nej, nej....

Mám Tě ráda

Žádné komentáře:

Okomentovat