čtvrtek 31. března 2011

Toužím po náručí svého šampiona

Daňové přiznání odevzdáno, ložnice uklizena, zahrada připravena na zahájení sezóny a penízky se u mne zdomácňují. Největší radost ale mám z toho, že na nedělní super přednášku se superkoučem se mi bez velkého úsilí nahlásilo 44 zájemců !! Tahle činnost mne opravdu naplňuje:-)
Ještě se mi nedaří plnit své denní plány, ale nevadí, od zítřka začíná nový měsíc, který jsem k tomuto zvolila.
Držím si váhu. Můj vlak zrychluje, tolik produktů a nápadů, které jsem okamžitě uvedla do reality tento týden, jsem nevyprodukovala za dva roky.
Meta je to nejlepší, co jsem kdy v životě dělala, odrážím se v každém hráči, v každé schůzce, v každé akci a v každé reakci. Mám pocit, že to je přesně to, co jsem chtěla celý život.
Moje kniha Osud na kolečkách je téměř dokončena a připravena k vydání, dokonce jsem našla i vydavatelství, kde ji vydám.Už se těším na autogramiádu.
Čím dál víc samu sebe vidím šťastnější, inspirativnější. Vím přesně, jak chci dál žít svůj život. Hráči mne drží, abych pokračovala, je to můj super závazek.
Cítím, že jsem se přesunula do jiného frekvenčního pole, mám pocit, že svůj život snů už žiji, že se ho dotýkám, že mnou proudí, že se materializuje. Jsem víc Lilly než Ludmila a za poslední týden jsem se s tímto jménem setkala ve čtyřech podobách!!!
Jediné, co se mi nedaří rychleji, je hubnout, ale už jsem se stabilizovala, tento měsíc to roztočím.
A někde v koutku duše toužím po náručí svého šampiona - partnera svých snů, stočila bych se mu v náručí do klubíčka, dýchala jeho vůni a nechala se hřát jeho teplem. Zajímavé je, že v přítomném okamžiku o tom nepřemýšlím. Dávno už neprožívám dlouhé chvíle smutku a propadů, trápit jsem se uměla vždy sama. Ale radost ráda sdílím s někým blízkým, vlastně tím nejbližším. A ten ted není, ale věřím, že se ve správný čas objeví.
Ted mám místo něj metu, kde ráda přikládám do kotle, aby vlak přidával na rychlosti. Těší mne úspěchy hráčů, i ty , o kterých mluví jako o prohrách, protože tam jen ten úspěch nevidím.

NEJDŮLEŽITĚJŠÍ UVĚDOMĚNÍ: Skutečnou realitu tvoří jen to, jak sama sebe vnímám, kým pro sebe jsem a s čím se dokážu ztotožnit, realita je odraz nitra, at už si ho přiznám nebo ho před sebou skrývám.

Žádné komentáře:

Okomentovat