čtvrtek 31. března 2011

Přidejte se všichni !!!

Jsem známá svoji láskou ke zvířátkům, nejvíce k pejskům. Za 25 let , co jezdím autem, jsem nechtěna přejela jednu kočku ( protože mi v noci skočila přímo pod kola) a narazila do jedné srny, která odběhla. Každé žabce na silnici vyhýbám a spoustu zvířátek jsem zachránila.
Kdykoliv vidím opuštěná zvířata , jejich smutné oči, bolí mne srdce a derou se mi slzy do očí.
Ostatní, kteří lnou k dětem, prominou. O děti se vždy někdo postará, ale se zvířaty se zachází jako s kusy, s tovarem, jsou vůči nám lidem a naší bezohlednosti bezbranná !
Můj velký sen je vytvořit sos městečko, kde dám domov lidem bez domova a každý se bude starat o zvířátka bez domova. Zatím je to jen sen, ale budu k němu upínat své síly.
Ted mám metamorfózu a proto všechny vyzývám:
Připravme spolu benefiční akci ! Je mezi námi spoustu tvůrců a umělců a šikovných v oblasti služeb. Výtěžek z této akce věnujme pro opuštěná zvířátka! Zatím nemůžeme zachránit všechny, ale pomůžeme alespon některým! A může to být další začátek něčeho velkého !!!

Žádné komentáře:

Okomentovat