čtvrtek 31. března 2011

Zahrál bych si oblíbenou střílečku

Jejda, zase je tu čtvrtek – tedy raport, tentokrát méně záživný pro dámy, pánové pochopí:-)

Hlavním tématem tohoto týdne byla v mém případě oprava auta.Vše ostatní šlo stranou, vypnuto, zasunuto k pozdějšímu vyřízeni.

Tři dny jsem strávil u kamaráda v servisu. Zjišťuji, že se mi tato manuální práce líbí. Možná proto, že se tím nemusím živit, ale že to prostě dělat chci. Neoholen, s rukama od šmíru, špína za nehty, rochním si v této mužské vývojové větvi. Potěšen průběhem opravy jsem dnes dokončil zpětnou montáž a přišel vytoužený okamžik prvního startu opraveného motoru. Startér točí, točí a motor …..NIC! Hodinová kontrola dodržení technologických postupů výrobce nepřináší žádný výsledek. Proč?! Cigareta, nas…ost. Mít u sebe tužku s gumou, věřím, že bych papír s nápisem „opravené auto“ proťukal skrz:-)

Poslední dobou mé krásné sny o létání nahradily noční horory o přípravě na válku. Na hledaní vysvětlení ve snáři není chuť. Říkám si, že tyto noční můry přejdou, žádná vazba na prožité zážitky mne nenapadá. Snad jen, že mi to chce říct, abych si nechal konečně opravit PC a zahrál si oblíbenou střílečku:-)

Koutky mi zvedla sms od Lily (zítřejší den věnujte úklidu). Přišla ve chvíli, kdy jsme s manželkou zakončili celodenní úklid domácnosti:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat