pátek 29. dubna 2011

Lepím průšvihy, které vznikají


  1. 2. Minulý týden se mi nestalo ani nic nejlepšího, ani nic nejhoršího.

3. Nemám pocit, že bych se změnila

  1. Pochopila jsem, že musím jí rovnou za svým cílem, a věřit, že ostatní splní, co slíbili, a nebát se dopředu, že se jim to nepodaří. Bude vše tak pro mě jednodušší.
  2. Víc plánuji, snažím se plány plnit, když se mi to kvůli nějakým nepředvídaným okolnostem nepodaří v naplánovaném čase, tak se k plánům vrátím večer, anebo druhý den před naplánovanými plány dalšího dne.
  3. Nedaří se mi ovlivnit vnější okolnosti týkající se mé práce. Jediné, co s tím mohu dělat, lepit průšvihy, které tak vznikají.
  4. nejvíc jsem pracovala na reklamě pro svoji firmu. A doma samozřejmě na přípravě velikonoc.
  5. Budu pracovat na své důvěře k ostatním

Víc pracovat

Pokusím se zklidnit

  1. Příští měsíc: dokončit rozpracované úkoly

Dokončit rozpracované úkoly

Dokončit rozpracované úkoly.


Za rok mám prosperující realitní firmu, navzdory veškerým okolním krizím.

Žádné komentáře:

Okomentovat