pátek 29. dubna 2011

Rekonstruuji svůj život od základů

. Nejlepsi udalost tohoto tydne byla koupe noveho mobilu.
Byla to nutnost , vybirala jsem z nejlevnejsich ke svemu tarifu u sveho operatora a chtela jsem pouze aby fotil.
Z nabidky jsem si vybrala 2, syn mi to porovnal a vybral ten drazsi a mel stat bez par kc 1000kc.
na miste v prodejne jsem si precetla, ze maji 1000kc slevu na mobily pro firmu, ale pouze s kompletne novou SIM a tedy cislem. Cislo jsem si mohla vybrat z nabidky aby se mi libilo.
Jen se mi ta informace nejak protocila hlavou a vyslo ze me, to chci.Takze mam krasny a konecne damsky mobilek s cislem vybranym od nasi LILLY, aby mne sedelo k memu cili.
Zvlastni, uz driv byly nabidky od operatora na vyhodne tarify atd. se zmenou cisla, ale ani se mne nedostaly do mozku, protoze preci nemuzu menit cislo kvuli klientele, ale dnes jsem proste chtela.
No, jo, cemu se divim, kdyz rekonstruuji svuj zivot od zakladu.
Jen ziram, ze to stale pokracuje. Opravdu jen ziram.
2. tento tyden mi opet neprisli 2 klienti.Polamala se mi mycka.
3.Snazim se dodrzovat doporucenou stravu od Filipinskeho lecitele, je lehci, ale asi proto mam dojem , ze jen jim.
stve me to.
4.Veci se proste deji .
5.Planovane smeruji k cili co se tyka domova a nahoda se postarala o muj rozvoj osobnosti.Vzdelavat se v praci s technikou, tedy mym novym mobilem, budu asi dlouho.
6.Nejak mi asi vse plyne, ale pomalu. Co mi vubec nejde-dokoncit reklamu do prace a misto planovani poradne maknout rukama doma.
7.planovani dalsich kroku domaci rekonstrukce.
8.Doplanovani podlah doma, dodelani reklamy,poradne maknoutna zahrade.
9.i 10.opakovala bych se z minula

Žádné komentáře:

Okomentovat