čtvrtek 28. dubna 2011

Nikdy jsem necítil, jak mi láska vystupuje z hrudi, až ted´

Tento týden byl celý báječný a bezchybný. Teda skoro… Pouze dva večery byly narušeny mým srovnáváním se a litováním se. Proto jsem dopsal komentář ke svému profilu a rozhodl se to změnit.

Prožil jsem pět nádherných dní. Byly výjimečné tím, že byly prozářeny láskou. Bezpodmínečnou láskou. A já se cítil šťastný!!! Každý den cvičím, každý den mám zápis v deníku. Pozoruji sám sebe a užívám si každý okamžik. Nikdy jsem necítil, jak mi láska vystupuje z hrudi, až teď. Ne neustále, jsou to jen okamžiky, ale je to nádhera. Dostal jsem krásnou zprávu od Serváce, která mi vyrazila dech a dojala mne k slzám. Já se snad rozpustím blahem, jak to je všechno krásné!!!

Jen to srovnávání a litování se… Jsou okamžiky, kdy se mi to podaří zastavit otázkou: „Jaký vliv má tahle událost na to, že jsem nejdokonalejší? Žádný!!!“ Jenže někdy to zabředne příliš hluboko a já se v tom plácám jako ryba na suchu. Toto moje plácání pokazilo 2 večery a přetrhlo šňůru 5ti bezchybných dní…

Nejvíc jsem se změnil v tom, že konečně cítím lásku, jinak než kdykoli před tím. Cítím ji, i když se mi zrovna moc nedaří. Pochopil jsem, že je důležité plánovat. Jakmile jsem si nenapsal úkoly na daný den, lítal jsem od čerta k ďáblu a v součtu toho moc neudělal. A pak se ani cítil nespokojený. Proto plánujte!!!

Jdu k cíli – miluji. Pracoval jsem na domečku a udělal další drobné krůčky k tomu, abych se tam mohl nastěhovat.

Jediné místo, kde to drhne, jsou finance… A zdraví - cítím se unavený a bolí mě klouby, hlavně ramena. Hm, to bude věkem…?

Tento týden jsem nejvíc pracoval na svém štěstí! Bylo to nádherné a já si to užíval každou buňkou svého těla!

Moje hlavní priority na příští týden? Doplatit krb. Dodržet motýlí dohody. Odpočinout si!!!

A na příští měsíc?!? Prožít co nejvíc takových dnů, jako jsem prožil tento týden. Udělat si den pro sebe. Vydělat na provizích 20.000.

Od teď za rok budu bydlet ve svém domě s Hvězdičkou, budu šťastný a plný lásky alespoň tak, jako těch 5 nádherných dnů tento týden. Už vím, že to jde!

Bonus navíc? Motýlci, ono to vážně jde!!! Roznášejte dál bacila Lillušku!

Žádné komentáře:

Okomentovat