úterý 26. dubna 2011

Není důvod, aby byl konec světa

Dneska si tak dopisuju s Lehuak..probíráme ty naše zasraný sebe destrukční programy.. a najednou PRÁSK !!!!
Bavíme se takhle o 2012 a že to dle různých prognóz má být celkem špatný...
.a já na to:"ty,já to úplně přestala řešit...vyvolávalo to ve mě paniku a proč se bát něčeho co se ještě nestalo...snažím se být tady a teď....á....myslím si že nová éra pro zemi hodně souvisí i s penězi a oproštěním se od jejich energie....Prostě co se stane,to se stane..posílám lásku a požehnání,kdykoliv si vzpomenu...nějak to dopadne-a pokud to má být moc velkej průser-
tak si chci každej den do té doby užít-jakoby byl ten poslední,nikdy nevíme kolik nám jich ještě zbývá.... "

Najednou projelo zamrazení celým mým tělem a musela jsem se nadechnout-co mě plíce stačili...TY JO !!!!! PRÁSK !!!! ???HA
Právě se mě rozbřesklo !!!! Stará Toltécká moudrost !!! No samozřejmě !!! Vždyť to vím !!! TO JE PŘECE TEN KLÍČ !!!
SAKRA !!!! ....chce se mě křičet...řvát...nadávat...brečet a děkovat...Klíč k přítomnosti..no kruci,jo,no jo vlastně...hustý... :)

Lehuak píše...no jo...úplně se mi to rozlilo po srdci....

A toto je to (moje osobní :)) uvědomění,který rozbíjí ten Matrix svinskej...
Vždyť si o tom vykládáme,čteme,víme to...ale KDO Z NÁS TO OPRAVDU ŽIJE ??? já to do teď jen "zkoušela"....a chtěla...

Říkám ANO..říkám ANO životu !!!! Stojím tady,kašlu na strach,je mě jedno co bude "až" to bude...jediný co mě zajímá JE TEĎ !!!!Používám spínač-který mě naučila Lilly-abych si uložila tento pocit-toto absolutní vědomí přítomného okamžiku-celým tělem mě probíhá mrazení-naskakují tykadla a čidla...znovu si to uvědomuji-už to nechci ztratit...je to silné a je mě tady dobře....jsem doma...Bože..JSEM DOMA...
Každý má toto "doma" uvnitř sebe...tak jsem vzala za kliku a vešla,rozsvítila jsem všechna světla a otevřela okna dokořán...jsem doma..cítím obrovskou úlevu,pláču a cítím,jak mě ze zad vyrůstají křídla..cítím se tak lehká...hrne se to ven,jako lavina-mám pocit že exploduji..DĚKUJI...Děkuji...děkuji... :).....já..jsem..MOTÝL...Bože..jsem motýl..tady a teď..nic jiného neexistuje-stačí tak málo..jen otevřít dveře a přestat chodit jen okolo...jen ten pocit..to vědomí..a potom je jedno co bude za rok...protože minulost,přítomnost a budoucnost se potkávají v jediném okamžiku...TEĎ...a pokud je tento okamžik plnohodnotný-není důvod k tomu,aby byl za rok konec světa...My tvoříme tento svět svými myšlenkami,svými činy,svým srdcem...

Napsala jsem včera příteli..."mám strach"...odepsal mě úžasnou větu...jsem za tebou,objímám tě,zavři oči.Teď jsme na strach dva-on je sám.....@

Myslím si že bezpodmínečná láska k sobě samému,se mnohem lépe pěstuje-když víme že na své strachy nejsme sami...
a nejsme !!! ..když padáme-zachytí nás mnoho rukou..MY jsme svět-jsme JEDNO - proto nikdy nejsme sami...

Jsem úplně vedle...vlastně nejsem...jsem konečně tady..jsem konečně tady..JSEM DOMA.. :)..Děkuji...

Díky všem ... :)...

Žádné komentáře:

Okomentovat