středa 27. dubna 2011

Deset tisíc za jeden bobek

1. Jsem šikovný. Sice to vždy nestačí, ale mám z toho dobrý pocit:-)

2. Nejhorší bylo zjištění (díky za to, že je to jen auto a nic horšího), že nebudu mít Mondeo.

3. Změnu nepociťuji.

4. Pochopil jsem , spíše si opět připomenul, že peníze nejsou všechno. Rozmrzelý ze zbytečně vydaných peněz (10t) za opravu, která nebyla nutná (špatně diagnostikovaná závada), jsem si v lese při venčení uvědomil, že bafan už druhý den neudělal hromádku. Hned mi hlavou šrotovala otázka, zda je v pořádku a při mém stavu „když se daří, tak se daří“, bych se nedivil nějakému „problému“. Když začal zrychlovat krok s čenichem nízko u země (neklamný to znak blížícího se něčeho velkého), zbystřil jsem. V duchu jsem ho pobízel: jo,jo:-) Po 50m následoval bafanův podřep a bylo hotovo. V tu chvíli mi bylo jasné, že bych těch 10t klidně dal za to, aby můj pes byl v pořádku a pohodě. Deset tisíc za jeden bobek:-) Za to, že je:-) Přemýšlím, jestli to Lilly dá jako nadpis (Deset tisíc za jeden bobek:-)). Nedivil bych se:-)

5. Je problém jít k cíli, když stále ještě cíl nemám, nevím, tápu. Alespoň ne takový, který by byl hoden být označen jako CÍL. Mám problém definovat i podcíle, minicíle.

6. Nedařilo se mi přijmout myšlenku, že bych se zbavil současného problémového auta. Vždyť jsem mu věnoval spoustu svého času, umu, potu i něco krve z odřených rukou. Stále jsem musel na tu sv..i myslet, kde je problém, proč nedělá to, co by dělat mělo, vždyť jsem se tak snažil a nic. Vím, že když ho prodám, budoucí majitel bude spokojený a auto mu bude dlouho sloužit. Ten problém je jen mezi námi. Jsme si prostě nesedli. Ať si jde potvora, pořídím si lepší, hodnější, co si bude mé snahy vážit :-)

Opravdu píši o autě!!!:-)

7. Nejvíc jsem pracoval doslova na opravě auta. Ráno jsem se s tím probouzel, večer usínal. Manželka má asi radost, koukat stále na ten můj zadumaný obličej:-(

8. Hlavní priorita v tomto týdnu je vytěsnit auto z mé hlavy!!! Žádné další přemýšlení nad možnou opravou. Nechci ho! „Minipriorita“ je brát metu víc vážně.

9. Hlavní priorita pro příští měsíc je nové auto:-) Další je stáhnout váhu a zapracovat na postavě, léto se blíží. Usmívám se, píši to s rohlíkem v ruce:-)

10. Za rok budu asi dědou:-) Dcera si před časem našla nového kluka a vypadá to, že to bude ten pravý.

Žádné komentáře:

Okomentovat