středa 27. dubna 2011

Mít ráda sama sebe není sobeckost

Celý tento týden byl úžasný! Začalo to minulým pátkem a pořád to trvá:) Je mi skvěle. Pořád se usmívám a mám pocit, že můj život konečně nabral ten správný směr:) Jsem spokojená a štˇastná sama se sebou a mám radost ze života, jak nikdy. Okolí mi projevuje tolik lásky, že se nestačím divit.

Ve čtvrtek mě vyšokovala sousedka. Při umývání chodby mi začala vyprávět, jak jednu noc u mého bytu na schodech přespal bezdomovec. Ráno ho tam našli a zavolali policii. Bylo mi z toho smutno.

Motýlci, zkusíme něco vymyslet, jak lidem bez domova pomoct?

Vše, co mě potká beru jako výzvu. Snažím se nahlížet na věci z různého úhlu. S "černobílým viděním" už se nekamarádím. Ráda se učím nové věci a poznávám nové lidi. Zdokonalila jsem se v řízení a moc si to užívám. Už nejezdím jen své zajeté trasy, ale odvážila jsem se jet i tam, kde to neznám.

Přišla jsem na to, že se mi moc líbí stát nohama pevně na zemi a že létat zatím nepotřebuji:) I když mě začíná zajímat barva mých motýlích křídel. Představuju si je v pastelových barvách, ty mám nejraději. Naučila jsem se dávat přednost sobě a svým potřebám před požadavky ostatních. Konečně!!! Někdy mě napadne si to vyčítat, ale pak si vzpomenu na knihu Svět bez hranic, kde se píše něco v tom smyslu, že mít rád sám sebe není sobeckost.

Své cíle neustále upravuji. Zatím je pro mě nejdůležitejší mít se ráda a být spokojená sama sebou a to jsem si splnila, takže mám ze sebe radost:)

Daří se mi všechno, co si zamanu, nedrhne to nikde:)

Tento týden jsem nejvíce pracovala na zlepšení vztahů v mé rodině. Byla jsem překvapená, jak to šlo hladce. Bezvýhradná láska je mocná čarodějka:)

Tři hlavní priority na příští týden jsou: udržet si pocit spokojenosti a dobré nálady, více sportovat a zkoordinovat pracovní a volný čas.

Moje priority na další měsíc se budou odvíjet od numerologie měsíce č. 6. - to znamená, udělat si více času na své blízké, zútulnit si svůj domov a více odpočívat.

Vždycky jsem si plánovala, že v roce 2012 se vdám, tak jsem zvědavá, co mě čeká za rok :)

Žádné komentáře:

Okomentovat