čtvrtek 28. dubna 2011

Zážitky z mety jsou jako divoká jízda na saních, která nekončí dole pod kopcem

1.Nádherně se rozvoněla a rozkvetla příroda.Tolik krásné,posilující a pulzující energie najednou kolem.....
Učinila jsem tento týden rozhodnutí,posunout se profesně dál a udělat si kurz permanentního make upu i přes to,že je tato práce velmi zodpovědná a může sebou přinášet určitá rizika.Myslela jsem na to ,už dřív,ale neměla jsem dost odvahy.
Jsem vděčná za stabilitu,jakou teď mohu prožívat a moc,opravdu moc se těším na neděli.Zážitky na Skleněnce jsou jako divoká jízda na saních,která,ale někam vede a nekončí dole pod kopcem.
2.V pondělí byl můj manžel s dcerou u svojí matky.Měl pokaženou nervózní,už od rána.Tato návštěva nám vzala jako rodině víc,než půl dne klidu.jsme z toho vždy přešlí skoro všichni.Já jsem si,ale nechala nabourat energii,tak na 2-3dny.
Jinak si uvědomuju strach,který mě pořád svazuje a je zbytečný.
3.Neneechám se tak rychle vytočit.Říkám si v duchu stále očistná slova.Pomáhá to.V práci teď zažívám menší útlum.
4.Učím se nevzdávat se v situacích,kde bych dřív začala pochybovat.Učím se být trpělivá a věřit a také si víc děkovat.
5.Včera večer sem si četla knížku od Marcela Vanka" a,když jsem byla u čtení odstavce,kde mu říkají jeho duchovní přátelé a tom,že se nemají zabíjet žádní brouci a ostatní malý tvorečkové,sedla mi na knihu moucha.Nechala jsem jí tam a při tom četla toto....No prostě řízená náhoda.
6.Jsem "beranka" a toto znamení mě stále hodně ovlivňuje.Jednou se cítím nahoře,pak zase dole.Zažívám vždy po zdolání nějakého "kopce" vzápětí útlum.Nemám vyrovnanou hladinu energie.Ale svůj posun zažívám,už v tom,že si to stále víc uvědomuji.
7.Nejvíce jsem tento týden pracovala na zachování vnitřního klidu.
8.Příští týden se budu budu osobně informovat na kurz o,které jsem na začátku psala.
Opravím a upravím na šicím stroji věci,které mám rozdělány a objednám si potraviny ze zdravé výživy.
9.Naučím se lépe vařit z ne,až tak tradičních potravin.Lehké,výživné a syté jídlo.
Budu cvičit a redukovat objemy.
Zjistím si,kde budeme trávit dovolenou a domluvím to.
10.Předpokládám,že za rok se dostanu o velký kus dopředu.Budu vnitřně odolnější,schopnější,komunikativnější a budu se daleko víc milovat.
S láskou Juliet.

Žádné komentáře:

Okomentovat