čtvrtek 28. dubna 2011

Život je jako kniha

1.- prožila jsem pohodový týden bez velkých výkyvů, připadám si jako balónek, který se nechává lehce unášet vánkem, užívá si to a je šťastný, že je
- byla jsem se 3x projít se svým novým přítelem, poznáváme nejen sebe, ale obdivujeme i nádhernou jarní přírodu - okouzlující pohled na stovky odkvetlých konikleců a desítky motýlů na Stránské skále
- za celý týden jsme se nehádaly s dcerou

2. nic špatného se mi celý týden nepřihodilo - prožívám krásné období

3. reakce i emoce jsou klidnější, jako z nadhledu, používám dostupné techniky, které mě baví, protože mi přinášejí pohodu

4. neustále se přesvědčuju o tom, co už dávno vím, že je život krásný a nyní mám více času si ho užívat

5.,7. - celý týden jsem "pracovala" dostupnými technikami i reálně na novém vztahu, budu velmi ráda, když se bude rozvíjet

6.- nedařilo se mi plnit úkoly motýlího plánování, protože jsem v situaci, kterou si náramně užívám tím, že plánovat nemusím, žiju TADY a TEĎ a je to nádherné
- plánovat jsem musela celý dosavadní život, někdy i po hodinách, bylo to vyčerpávající a stresující
- pokud budu muset plánovat v budoucnu, mám dobrý návod, jak na to

8.,9. - priority příštího týdne a měsíce :
- rozvíjet nový vztah
- nehádat se s dcerou
- žít TADY a TEĎ a užívat si to

BONUS :
při uklízení jsem našla krásný citát : "život je jako kniha, blázen v ní listuje letmo, moudří při jejím čtení přemýšlejí, protože vědí, že ji budou číst jen jednou"


Žádné komentáře:

Okomentovat