čtvrtek 28. dubna 2011

Dostala jsem křídla

Nejlepší co se mě přihodilo?dostala jsem křídla,jsem motýl..jsou barevná a už si je nenechám vzít...

Nejhorší?potkala jsem lásku,odehnala ji,potom ji vnitřně přijala a ona pak odehnala mě..

K lepšímu jsem se změnila ve své odpovědnosti sama k sobě....nenechávám své emoce aby mě oslabovaly..

Pochopila jsem naplno,že člověk musí milovat sebe-a potom dává ostatním lásku sám od sebe..

Cíl naplňuji pomalu-ale naplňuji..

Nevím co se mi nedaří...teď o tom nepřemýšlím..

Tento týden jsem nejvíc pracovala na bydlení,penězích,odpuštění a nalezení sama sebe-nic nového..

Moje hlavní tři priority na příští týden?být na živu,být tady a teď a dodržovat úmluvy,které jsem uzavřela sama se sebou...

Moje další tři priority na příští měsíc?bydlení,práce,práce na sobě samé-nic nového..

A co se stane od teď za rok? nevím..

Žádné komentáře:

Okomentovat