čtvrtek 28. dubna 2011

Nepřemýšlet, jak člověka ohromit

Minulý týden, hm, minulý týden, ten teda byl...
Zezačátku jsem byla opravdu ženou... potom jsem si opět procházela otevíráním mysli i očí, jen jsem u toho byla nervózní a taky dost smutná, zamilovala jsem se do představy o jednom muži, jsem moc šťastná, že mi tento člověk přišel do cesty, je to můj učitel, jako každý kolem mě a tenhle mě naučil spoustu věcí, spoustu věcí mi ukázal, pak jsem se zklamala, ale druhý den jsem si uvědomila, že jsem vděčná, že mám nového úžasného přítele... Že mám vlastně víc, než dost, sebe, zdravé dítě, přátelé, rodinu, dům, auto, práci, klienty.... Zjistila jsem, že pokud chci někoho, musím nejprve začít u sebe, zařídit si život, srovnat priority, začít si věřit a především být sebou a být si v tom jistá, abych se svým budoucím partnerem mohla mít svůj život a on svůj a jen spojit naše cesty, ne se přizpůsobovat a žít život druhých. Nepřemýšlet, jak člověka ohromit, co by se mu líbilo, ale přemýšlet co chci já a co by se líbilo mě a pokud se takhle, já sama sebou, budu líbit člověku, tak se mnou bude chtít být a nemusím se omezovat dělat věci co nechci... Stejně naše já v tom vztahu časem vyjde najevo i když se moc snažíme... A většinou se pak projeví neštěstím, smutkem a frustrací, pak se v tom vztahu cítíte tak sami a jako sluha... Pak přijdou hádky a obviňování partnera... Přitom vinit můžem jen sebe... Takže dál budu sama, vlastně NE!!! se synem, také mám rodinu a přátelé, mám toho dost :)
Poslední dobou dost přemýšlím co bude, až mi skončí MD.
A pohrávám si s myšlenkou že si dům nechám, překopu spodek a udělám si v něm maličké studio, to pro začátek...
Jen tedy nevím, kde vezmu peníze na vyplacení bývalého.... potom přepis domu a ručitel...
K cíli jdu stále, jen ne přímo ale beru sebou všechny zatáčky okolo a asi je musím vyčistit, protože mám kolem chumel, který mě dopředu nepustí...
Moje priority na přítí týden jsou: budu se snažit víc komunikovat se sebou, budu se snažit naučit mít víc ráda, budu vymýšlet jak by se to dalo zařídit s domem.
Na příští měsíc: budu pracovat na sobě a svém štěstí, klidu a práci...
Za rok? Uvidíme... Momentálně nemám tušení co bude zítra, tento týden to byl hurikán, vše se točilo sem a tam, nahoru a dolů, ale vždy jsem se dostala na zem silnější :)

Žádné komentáře:

Okomentovat