čtvrtek 28. dubna 2011

Záhadným způsobem za mnou chodí nové zákaznice

Uplynulý týden ,byl fajn týden-J nějakým záhadným způsobem , za mnou chodí nové zákaznice, které si přejí mé služby co nejdřív, nejlépe ihned . Jelikož já jsem človíček, který nedokáže zákaznici odmítnout, jen proto, abych si dala půl hodinky pauzu . Ano ,jsem dost unavená ,ale mám nové a spokojené zákaznice. V sobotu jsem si to trošku vynahradila a letos poprvé jsem si zalenošila na zahradě.

Také se ze mě stála hlídací teta .Na pár dní jsem se odstěhovala k bráškovi, který musel pracovně na delší dobu odjet ,jeho přítelkyně má noční službu a tetička v noci hlídá předškoláka a ráno chodíme do školky a já ,pak do práce. Náramně si to užívám, připadám si , jak na dovolené.

Objednala jsem se na krev, jsem již třetím rokem dárkyně.Je to moc fajn pocit, vědět, že zrovna ta vaše krev pomůže zachránit život .

Nevím motýlci, kdo z vás je dárce, zavolejte na transfůzní oddělení a darujte krev a uvidíte ,že zažijete něco nádherného .

Neustále používám očisťující větičky , moc mě to pomáhá v mém dalším rozvoji .

Nějak si nevím rady s psaním své role ,nevím proč , nic mě nenapadá, asi moje fantazie spí a já nevím ,jak ji probudit .

Priority na další měsíc – úspěšně zvládnout dceřinu svatbu

Priority na rok – zvýšit svůj příjem

Žádné komentáře:

Okomentovat