čtvrtek 28. dubna 2011

Nové přichází jen pozvolna

Konečně jsme se vypravili s přáteli na téměř celodenní výlet kolem brněnské přehrady. V sobotu bylo počasí vyloženě letní, takže jsme si to báječně užili :-)
No a ještě jsem dostala pozvání od staršího synka na představení F.R. Čecha "Dívčí válka", které prostě
miluju a taky chvíle strávené se synem jsou pro mě velice vzácné, jelikož pracuje v Praze.

Mladší synek přijel z bitvy se zažívacími potížemi, takže velikonoční hostinu, kterou jsem mu připravila, jsem musela postupně zlikvidovat sama.

Už se tolik netrápím tím, co nemůžu změnit.

To nové přichází jen pozvolna a není to ještě takové, jaké bych si přála. Zpět už to nejde a nové cesty se otevírají zdánlivě pomalu. Důležité je - nevzdát se!

Intenzivně se snažím o pozitivní myšlení a daří se :-)

Nemám pocit, že by se mi něco nedařilo

Nejvíc jsem pracovala na přípravě velikonočního hodování.

Moje hlavní priority - Sobotní Čarování na partnera snů s Lilly
Nedělní schůzka s motýlky
Pondělní návštěva kosmetického salonu
Kurz EFT s Lilly
Kurz encaustického malování
Výlet do Medvědí soutězky


Doufám, že už konečně budeme mít vládu, za kterou se nebudeme muset stydět!


Žádné komentáře:

Okomentovat