sobota 28. května 2011

Oběť ve mně se pokusila zničit to, co miluji, ale zvítězil jsem

začnu tím nejhorším-v nedělu na metě se mi něco stalo,cítil sem v sobě zlo a
hnus,bylo to živý a neuvěřitelně silný-byl sem toho plnej a neuměl sem si s tím
poradit..nebylo to jenom moje,bylo to nás všech..nedokážu k tomu nic víc
říct..každopádně dík těm co v tu chvílu byli se mnou@
druhá událost byla pro mě ještě horší-oběť ve mě se pokusila zničit to co
miluju..z posledních sil sem poprosil-víc než poprosil boha o pomoc..
pomoc přišla za pár vteřin v podobě dvou užasných bytostí co mi dali svou
lásku-jenom tak-a pomohli mi tím přemoct oběť,,vyhráli sme spolu bitvu..
stalo se toho spoustu ale tohle byly nejsilnější a nejtěžší okamžiky..

čim dál víc si uvědomuju jak oběť ve mě ovládala můj život a všechno v něm..a
pořád má nademnou velkou moc..ale už o ní vím a to znamená že je to jenom otázka
času,cviku a trpělivosti než zvítězím a vezmu si zpátky můj život..srdce je mým
skutečným vládcem

můj cíl je život,svoboda,štěstí..prostě jedním slovem láska..su na cestě a daří
se mi tak že se musím pochválit..a taky poděkovat všem kteří mi na mojí cestě
pomáhají,sou semnou a možná o tom ani neví..dík všem!

minulou sobotu sem se rozhodl že mě obtěžuje být furt zhulenej tak sem toho
nechal..je mi bes toho fyzicky špatně a su podrážděnej,v hlavě mě hučí a tlačí
to v ní ale to přejde..dost bylo skrývání se ve lži..potřebuju a přeju si vědět
a vidět pravdu o sobě a mým životě..budu rád když mě podpoříte třeba motlitbou
abych vytrval v tomto odhodlání :)

nedaří se mi najít to co chcu dělat za prácu..činost co mě bude živit a budu ju
milovat..plní se mi přání jenom když si přesně požádám-to de pak samo,jenže u
práce furt nevim tak se mi to nemá jak splnit..
ale už sem si přál abych poznal po čem touží moje srdce a abych věděl jak mu to
splnit..takže se tím nemíním teť trápit..stačí si jenom přát- o tom už
nepochybuju..zjistím co srdce chce a pak si to prostě budu přát..je to tak
snadný :)

nejvíc teť pracuju na svým vnitřním postoju a přístupu ke všemu včetně
sebe..likviduju bez milosti to co se mi nehodí a překáží mi na cestě k lásce..a
učím se nově vnímat svět a všechno v něm..je to boj,bolí to,je toho moc,nejde to
naráz a hned ale co už..už sem se rozhodl-život za to stojí..baví mě žít..a baví
mě to čím dál víc..

priority na příští týden-pracovat na likvidaci oběti
-milovat
-trénovat na digo na vystoupení v
jeskyni

na měsíc-pracovat na likvidaci oběti
-milovat
-trénovat na digo -zapracovat na přání týkajícího se přísunu peněz-mám rád
možnosti peněz a už vím co s nima:)

ode dneška za rok-miluju svou práci,moje poslání..
-vím po čem touží moje srdce a mám všechno
potřebný k tomu abych mu jeho touhy a přání vyplnil..
-oběť už nademnou nemá žádnou moc-buď je mým
spojencem nebo je mrtvá

když sem v nedělu na metě řekl že meta pro mě nemůže nic udělat,není to
pravda..potřebuju kolem sebe lidi co mám rád a co maj rádi mě a se kterýma se
podporujeme na cestě k našim cílům..vidím velkej přínos v kontaktech..každej z
nás něco umí a je v něčem dobrej a pomůžem si navzájem to "prodat" a použít..
můžem si hodně pomoct a podpořit se-líp to teť bohužel nevyjádřím..

Žádné komentáře:

Okomentovat