sobota 28. května 2011

Pánové, díky, jste úžasní

1. Mír. Usmíření s bývalým. Řekli jsme si, že se máme stále rádi a nikdy jsme doopravdy nepřestali, jen naše láska měnila formy. A některé formy teda nebyli příjemné. :)

2. Nic.

3. Neustále se měním uvnitř, je toho hodně, ale asi největší je, že štěstí nezávisí na vnějším světě, ale na tom vnitřním a já i když sem tam zapomínám, nebo se někdy bojím, jsem šťastná.

4. Že se nemusím hned rozhodnout, že musím myslet za sebe samotnou, ne za syna a ostatní, ale jen za sebe.

5. Můj největší cíl, je nás dva zabezpečit po všech stránkách a to se mi daří, ale ne úplně, jak bych si představovala.

6. Čím víc se rovnám uvnitř, tak se mi rozhazuje vnějšek, co jsem měla se mi teď nedaří dostat a mám toho míň.

7. Na pochopení sama sebe.

8. Štěstí, peníze a syn.

9. Rekonstrukce, já, zabezpečení nás dvou, kurz kreslení, a štěstí.

10. Nepředpokládám, je to poslední dobou, jak veliká horská dráha.

Nechápu, že jsem si do nedávna nedokázala užívat svou MD, teď si to vážně vynahrazuji a jsem vděčná, za to že jsem doma, že můžu svůj čas trávit se synem, že si můžu přivydělat, že mám kde bydlet, co jíst, že mám svobodu, zatím, ne úplnou, ale to co mám mi zatím stačí, jsem vděčná. Učím se žít a ne přežívat. Učím se milovat. Učím se přijímat lásku. Učím se věřit. Učím se a učím se a je to nejtěžší studium mého života, ale taky mi přinese ten nejúžasnější úspěch a to lásku k životu a až budu jednou umírat budu milovat i to a děkovat Lilly a všem, kteří mě ovlivnili a pomohli najít sebe sama...
Už teď děkuji, děkuji za život a za to, že ho nepromarním trápením sebe sama a ostatních.

Ještě dvěma lidem chci moc poděkovat, za to jak úžasnými chůvami se stali na našem grilování... Pánové vy víte... Děkuji Vám jste úžasní. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat