sobota 28. května 2011

Rituál na propuštění staré identity funguje opravdu velmi dobře

Celý sobotní den se mimořádně vydařil. Dopoledne jsem strávila
s kamarádkou na kurzu encaustického malování v Rosicích. Je to nesmírně
jednoduchá a přitom efektní technika.I kamarádka byla moc spokojená.
Pak jsme si zajely na oběd do mé oblíbené restaurace u Crlíků v Tetčicích a
zpátky to vzaly přes Radostice, kde před domem švagra zrovna stála Danča -
bývalá synkova snoubenka, tak jsme se hned domluvily na další schůzce.
Není nad to, když člověk nechá věci volně plynout a spoléhá přitom na svou intuici.... :-)

Nemám žádné negativní zážitky

Konečně se mi podařilo začít se chovat k jednomu svému kolegovi přátelsky
a bez vnitřních výčitek (ale trvalo to!)

Naučila jsem se novou techniku kreslení, za což jsem moc
vděčná, potože když něco hezkého vytvářím, báječně mě to uklidňuje a naplňuje.

Učím se čím dál víc užitečných technik pro můj
osobní rozvoj a tím se mi daří čím dál víc se přibližovat své představě o
mém nejdokonalejším JÁ.

Nedaří se mi najít si čas na knihy, které mám už dlouho v plánu si přečíst.

Tento týden to byl rituál na propuštění staré identity, který jsme provozovali na našem nedělním motýlím setkání. Funguje opravdu velice dobře!

Moje tři hlavní priority na příští týden -
Nastudovat si vice informací o enc. malování
Trénovat na sobě metodu EFT
Trénovat taneční sestavu na vystoupení i doma

Moje tři hlavní priority na příští měsíc -
Kurz tance "5 rytmů"
Vystoupení našeho kurzu orientálních tanců
Prohlubování techniky EFT

Myslím, že to bude stejné - Odteď za rok budu spokojeně žít ve svém novém domově, budu mít partnera,
který si mne zaslouží a bude splňovat mé představy o něm a budu mít dostatek
financí na to, abych si mohla dělat drobné radosti - jako je dovolená, relaxační pobyty ve wellness hotelích, nákupy šatiček, botiček, kabelek,
kosmetiky a tak nějak :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat